Co napisać w CV do firmy sprzątającej?

Wzór CV dla Sprzątaczki biurowej

Nie jest tajemnicą, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Zasada nie dotyczy tylko poszukujących pracy ale i pracodawców, którzy poszukują klientów zainteresowanych oferowanymi przez niego produktami czy usługami. Mało kto zdaje sobie sprawę, że do tworzenia dobrego wizerunku firmy przyczynia się sprzątaczka biurowa. Branża porządkowa wydaje się oferować stabilne zatrudnienie, dlatego jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem, zacznij od napisania Curriculum Vitae. Przygotowaliśmy dla ciebie poradnik, który z pewnością ułatwi ci to zadanie. Zapraszamy do owocnej lektury!

Utrzymanie porządku w biurach nie jest łatwym zadaniem. Stanowisko sprzątaczki jest jednym z już niewielu, w którym dużo ważniejsze od poziomu wykształcenia jest doświadczenie zawodowe i dokładność w wykonywaniu obowiązków.

Czyste i schludne pomieszczenie to to, czego pracodawca oczekuje od każdej Sprzątaczki biurowej. Jeśli szukasz pracy w firmie sprzątającej, to pokaż swoje zamiłowanie do czystości wysyłając eleganckie i poukładane CV, które
Czyste i schludne pomieszczenie to to, czego pracodawca oczekuje od każdej Sprzątaczki biurowej. Jeśli szukasz pracy w firmie sprzątającej, to pokaż swoje zamiłowanie do czystości wysyłając eleganckie i poukładane CV, które "świecić" będzie swoją przejrzystością i sensownym ułożeniem elementów merytorycznych na kartce A4.
Sporo pracowników posiada jedynie wykształcenie podstawowe i zawodowe. Musisz jedynie wiedzieć jakie środki czystości mogą zostać użyte do jakich powierzchni oraz w jaki sposób je konserwować.

Oprócz odkurzania dywanów, zmywa podłogi, opróżnia kosze na śmieci,  ściera kurze. Niektóre sprzątaczki mówią żartobliwie, że robią tak naprawdę to co w domu tyle, że za to im płacą. Wśród ważnych cech osobowościowych, które warto zaznaczyć w życiorysie zawodowym wymienić należy punktualność, uczciwość zawodową,  rzetelność oraz spostrzegawczość, która pozwoli dostrzec bieżące usterki.

Mimo iż jest to zawód silnie sfeminizowany, nie zauważa się ograniczeń ze względu na płeć czy wiek. Szanse na zatrudnieni mają także osoby niepełnosprawne. Średnie zarobki wynoszą nawet 2500 zł miesięcznie.

Co zawrzeć w CV, aby przekonać pracodawcę do swojej kandydatury?

  1. Pamiętaj, żeby podawać tylko prawdziwe i aktualne informacje. Kłamstwo ma krótkie nogi i może bezpowrotnie przekreślić twoje szanse na zatrudnienie.
  2. Sprawdź kilka razy, czy dobrze podałaś numer telefonu. Niestety w tym miejscu pada najwięcej pomyłek, przez co pracodawca nie może się z tobą skontaktować.
  3. Wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe podajemy zawsze w kolejności odwrotnie chronologicznej. Zaczynamy od najaktualniejszych informacji i przechodzimy do coraz starszych.
  4. Nie zapomnij uwypuklić swoich mocnych stron. Pamiętaj, że  dobra sprzątaczka biurowa jest przede wszystkim godna zaufania, skromna ale dokładna w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  5. Warto wpisać w Curriculum Vitae także dodatkowe umiejętności. Szczególnie przydatne jest prawo jazdy kat. B, obsługa komputera oraz centrali telefonicznej. Dzięki temu czasami będziesz mogła zastąpić koleżankę w recepcji.
  6. Zanim wydrukujesz dokumenty koniecznie popraw wszystkie błędy i dołącz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Teraz nie pozostaje nic innego jak dostarczyć dokumenty pracodawcy. Lada dzień to właśnie do ciebie może zadzwonić telefon z zaproszeniem na interview. Powodzenia!