CV dla Specjalisty ds. obsługi klienta

Wzór CV dla Specjalisty ds. obsługi klienta

Jakość obsługi klientów jest bardzo ważną kwestią w każdej dziedzinie. W usługach, zakładach produkcyjnych, dużych kancelariach prawniczych a nawet punktach oferujących usługi finansowe jednym z najważniejszych stanowisk jest specjalista do spraw obsługi klienta. Jeśli uważasz, że poradzisz sobie z obowiązkami, zacznij od zredagowania profesjonalnego życiorysu zawodowego. Przygotowaliśmy dla ciebie poradnik, który ułatwi ci to zadanie. Zapraszamy do owocnej lektury!

Dzień twojej pracy będzie wypełniało aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z tymi, z którymi współpracuje twoja firma, efektywne prezentowanie jej produktów i usług oraz analiza potrzeb i oczekiwań konsumentów.

Nigdy nie bagatelizuj kwestii przygotowania swoich dokumentów aplikacyjnych - zarówno twoje Curriculum Vitae jak i twój list motywacyjny stanowią wizytówkę twojej osoby. Tyczy się to w szczególności osób szukających swoich sił w zawodzie Specjalisty do spraw obsługi klienta!
Nigdy nie bagatelizuj kwestii przygotowania swoich dokumentów aplikacyjnych - zarówno twoje Curriculum Vitae jak i twój list motywacyjny stanowią wizytówkę twojej osoby. Tyczy się to w szczególności osób szukających swoich sił w zawodzie Specjalisty do spraw obsługi klienta!
Twoja wiedza i umiejętności powinny aktywnie przydać się do prowadzenia akcji promocyjnych. Nie zauważa się  wygórowanych wymagań dla kandydatów na to stanowisko. W większości przypadków wystarczy wykształcenie średnie.

O twojej przydatności do zawodu świadczy tak naprawdę doświadczenie w call center oraz wrodzone wręcz umiejętności takie jak rzetelność, uczciwość, dyspozycyjność oraz dobra organizacja czasu i miejsca pracy jak również dobra współpraca ze współpracownikami.  Nie zapomnij uwypuklić tych cech w Curriculum Vitae. Przydatna jest obsługa komputera oraz centrali telefonicznej jak również prawo jazdy kat. B. Znajomość języków obcych z pewnością doda ci punktów w procesie rekrutacyjnym.

Równe szanse na zatrudnienie mają zarówno kobiety jak i mężczyźni w różnym wieku oraz osoby niepełnosprawne o ile ich zaburzenia pozwalają na samodzielne wykonywanie obowiązków.  Specjaliści do spraw obsługi klienta mogą liczyć na zarobki z przedziału 2000 zł – 4000 zł oraz atrakcyjny system premii i dodatków.

Postaraj się, przygotowując swoje CV. Będzie ono pewnego rodzaju wizytówka w ręku twojego potencjalnego pracodawcy.

  1. Utrzymuj oficjalny styl dokumentu. Warto już na początku pracy wybrać jeden rodzaj czcionki i wyjustować tekst. Ułatwi to kontrolę estetyki i przejrzystości.
  2. Pamiętaj, aby podawać jedynie prawdziwe informacje. Wpisz aktualny adres zamieszkania oraz podaj adres mailowy z twoim nazwiskiem. Sprawdź czy nie pomyliłeś się w numerze telefonu. Tymi drogami otrzymasz zaproszenie na interview.
  3. Zarówno poziom wykształcenia jak i zdobyte doświadczenie zawodowe podajemy w życiorysie zawodowym w kolejności odwrotnie chronologicznej. Zaczynamy od najświeższych informacji.
  4. W rubryce mocnych stron wpisz szczególnie poszukiwaną u specjalisty ds. obsługi klienta szybkość nawiązywania kontaktów, dobrą dykcję i miły głos jak również dynamikę w działaniu.
  5. Codzienny dzień pracy ułatwi ci biegła obsługa urządzeń biurowych, znajomość języków obcych na poziomie co najmniej średnim oraz prawo jazdy kat. B, które pozwoli na punktualne dotarcie do pracy.
  6. Warto dołączyć fotografię jednak tylko oficjalną. W stopce dokumentu umieść zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  7. Zanim wydrukujesz dokumenty aplikacyjne, koniecznie popraw ewentualne błędy. Najmniejsze nawet literówki wyglądają mało profesjonalnie.

Powodzenia! Uwierz w siebie a wszystko pójdzie dobrze.